PRIVATLIVSPOLITIK

Sidst opdateret den 10/07/2025

Version 2.4.

INTRODUKTION

Velkommen til LeoVegas Gaming Plc's privatlivspolitik, der vedrører levering af tjenester (f.eks. spil) via LeoVegas.com og/eller andre lokale landespecifikke hjemmesider og/eller andre underhjemmesider og/eller tilknyttede domæner (og/eller underdomæner) og enhver relateret softwareapplikation (“websted”, “hjemmeside”), hvor personoplysninger behandles af det samme vedrørende dig.

LeoVegas Gaming Plc respekterer dit privatliv og er forpligtet til at beskytte dine personoplysninger og behandle dem i overensstemmelse med gældende lovgivning, især - enhver databeskyttelseslovgivning eller -instrument, der gælder i det område, hvor vores virksomhed er placeret, eller som måtte gælde i kraft af territorial eller ekstraterritorial anvendelsesområde i de områder, hvor vores tjenester stilles til rådighed.

Som en opsummering af denne privatlivspolitik mener vi, at disse oplysninger er de mest relevante for dig:

Formål med behandling: Vi behandler dine personoplysninger med det formål at levere tjenesterne til dig, for at give dig adgang til hjemmesiden, for at overholde vores juridiske forpligtelser, f.eks. hvidvaskning af penge og ansvarligt spil, for at opdage og forhindre svindel og for at fremme væksten i vores forretning (f.eks. direkte markedsføring, analyser);

Dataansvarlig: Ved behandling af dine personoplysninger fungerer LeoVegas Gaming Plc som dataansvarlig;

Dine rettigheder: Du har en række rettigheder i henhold til gældende lovgivning, især ret til at gøre indsigelse mod behandling, der er baseret på vores legitime interesse, f.eks. direkte markedsføring af vores egne varer og tjenester, segmentering, loyalitetsprogram og risikostyring. Når vi behandler dine data på baggrund af dit samtykke, kan du til enhver tid trække det tilbage. Du har også ret til at anmode om adgang til alle de personoplysninger, der behandles, og ret til sletning af de data, der ikke længere er nødvendige;

Konsekvenser af behandling: Behandling af personoplysninger vil resultere i levering af tjenester (eller nægtelse heraf, hvis visse data ikke leveres), modtagelse af markedsføringskommunikation, segmentering med hensyn til risikokategorier eller bonusser og lignende tilbud.

Vi anbefaler dog, at du læser denne privatlivspolitik i sin helhed og med omhu. For at lette din forståelse er her indholdet af denne privatlivspolitik:

1. VIGTIG INFORMATION OG HVEM VI ER

Formål med denne Fortrolighedspolitik

Dataansvarlig

Kontaktoplysninger

Ændringer af fortrolighedspolitikken

2. DE OPLYSNINGER, VI INDSAMLER OM DIG

Personoplysninger

Data indhentet fra Dig

Data indhentet fra andre kilder

Særlige kategorier af Personoplysninger

Hvis du ikke afgiver oplysninger

Brugernavn

3. HVORFOR OG HVORDAN VI BRUGER DINE PERSONOPLYSNINGER

Generelle formål

Detaljerede formål og juridisk grundlag

Direkte markedsføring

4. OPBEVARING

Kriterier, der bruges til at bestemme opbevaringsperioden

Detaljer om vores opbevaringsperioder

5. MODTAGERE AF DINE PERSONOPLYSNINGER

Databehandlere

Autoriserede videregivelser

Koncernselskaber/andre brands til formål vedrørende ansvarligt spil

Koncernselskaber/andre brands til hvidvaskningsformål

Datadeling til hvidvasknings- og ansvarligt spil-formål mellem brands

Virksomhedsomstrukturering

Fælles Dataansvarlige

6. INTERNATIONALE OVERFØRSLER

7. DATASIKKERHED

8. DINE RETTIGHEDER I HENHOLD TIL DATABESKYTTELSESLOVGIVNINGEN

Ret til indsigt

Ret til berigtigelse

Ret til sletning (retten til at blive glemt)

Ret til begrænsning af behandling

Ret til dataportabilitet

Ret til at gøre indsigelse mod visse typer behandling

Ret til at trække samtykke tilbage

Ret til at indgive en klage

Hvad vi kan have brug for fra dig

Svarfrist

Forskellige brands

9. AUTOMATISERET BEHANDLING – PROFILERING

Ansvarlig spilprofilering

Hvidvaskningsprofilering

Loyalitetsprofilering

Direkte markedsføringsprofilering

Sportsrisikosegmentprofilering

Spilanbefaling

10. COOKIES

1. VIGTIG INFORMATION OG HVEM VI ER

1.1 FORMÅL MED DENNE PRIVATLIVSPOLITIK

Denne privatlivspolitik sigter mod at give dig information om, hvordan vi indsamler og behandler dine personoplysninger gennem eller i forbindelse med din brug af denne hjemmeside og vores tjenester.

Denne privatlivspolitik fastsætter detaljer og betingelser for indsamling og behandling af dine personoplysninger og giver dig information i overensstemmelse med princippet om gennemsigtighed og kravene i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning.

Denne hjemmeside er ikke beregnet til personer under atten år, og vi indsamler ikke bevidst data om personer under atten år.

1.2. Dataansvarlig

LeoVegas Gaming Plc er den dataansvarlige for dine personoplysninger (benævnt "den dataansvarlige", "vi", "os", "vores" i denne privatlivspolitik).

Med henblik på denne privatlivspolitik henviser enhver henvisning til udtrykket "koncern" til MGM Resorts International og enhver direkte eller indirekte datterselskab heraf fra tid til anden, inklusive os, medmindre andet er angivet.

Vi har udpeget en databeskyttelsesrådgiver (DPO), der er ansvarlig for at føre tilsyn med spørgsmål i relation til denne privatlivspolitik. Hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, herunder anmodninger om at udøve dine rettigheder, bedes du kontakte os eller DPO'en ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger.

1.3. Kontaktoplysninger

Selvom det er vores mål altid at være så klare og transparente som muligt, vil vi med glæde give dig de oplysninger, du måtte have brug for, hvis du har brug for afklaring af denne privatlivspolitik eller et specifikt juridisk grundlag, som vi støtter os til for at behandle dine personoplysninger til en bestemt behandlingsaktivitet.

Vores fulde kontaktoplysninger er:

Generel e-mailadresse: privacy@leovegasgroup.com

DPO'ens e-mailadresse: dpo@leovegasgroup.com

Postadresse: LeoVegas Gaming Plc, Level 7, The Plaza Business Centre, Bisazza Street, Sliema SLM 1640, Malta

1.4. ÆNDRINGER AF PRIVATLIVSPOLITIKKEN OG VORES PLIGT TIL AT INFORMERE DIG OM ÆNDRINGER

Vi forbeholder os ret til efter eget skøn at ændre, modificere, tilføje og/eller fjerne dele af denne privatlivspolitik til enhver tid. Du vil blive underrettet af os med jævne mellemrum i tilfælde af væsentlige ændringer af denne privatlivspolitik (sammen med andre vilkår og betingelser, der er relevante for webstedet).

2. DE DATA, VI INDSAMLER OM DIG

2.1. Personoplysninger: betyder enhver information, der identificerer dig som en person, eller som vedrører en identificerbar person.

2.2. Data indhentet fra dig: Vi indsamler fra dig, gennem interaktion med dig eller gennem din interaktion med os eller vores tjenester, forskellige slags personoplysninger om dig, som vi har grupperet som følger:

a) Registreringsdata leveret af dig, når du registrerer dig og/eller åbner din medlemskonto (især som angivet i vores vilkår og betingelser), herunder fornavn, efternavn, brugernavn eller lignende identifikator, fødselsdato, CPR-nummer eller lignende identifikationsnummer, hvor det er tilladt eller krævet i henhold til lovgivningen, køn, land.

b) Kontaktoplysninger inkluderer permanent adresse, e-mailadresse og telefonnumre.

c) Identifikations- og verifikationsdata (hvidvaskning af penge/due diligence/KYC-data), der inkluderer dit navn, efternavn, permanent adresse og bevis herpå, alder, nationalitet, familiemedlemmer og samarbejdspartnere (herunder deres KYC-data, hvis det kræves), uddannelser og kvalifikationer, skoler/universiteter, du har gået på, beskæftigelse, ansættelseshistorik og information, medieinddragelse, oplysninger om økonomisk status (f.eks. kontoudtog, herunder via open banking-løsninger, der er underlagt din tilladelse, indtægtskilde og formuekilde, skatteoplysninger), maskerede kreditkortoplysninger, bevis for ejerskab af e-wallet, f.eks. Neteller, Skrill, PayPal, Paysafe, CPR-nummer eller lignende identifikationsnummer, hvor det er tilladt eller krævet i henhold til lovgivningen, KYC-dokumentation (f.eks. ID-kort, fuldmagt).

d) Ansvarligt spil-data (RG) inklusive fornavn, efternavn, postnummer, e-mail, telefonnummer, land, fødselsdato, CPR-nummer eller lignende identifikationsnummer, hvor det er tilladt eller krævet i henhold til lovgivningen, rådighedsgrænser (hvor det er relevant), godkendte transaktioner (indbetalinger og udbetalinger), afviste transaktioner (indbetalinger og udbetalinger), identifikations- og verifikationsdata, selvudelukkelsesdata.

e) Selvudelukkelsesdata inkluderer data, der vedrører dig og din selvudelukkelse, f.eks. dine registrerings- og kontaktoplysninger og dine selvudelukkelsesoplysninger, f.eks. årsag, start- og slutdato, brug af selvudelukkelsesværktøjer, f.eks. udelukkelser, sessionsgrænse, tabsgrænse, indsatsgrænse, indbetalingsgrænse, reality-tjek.

f) Betalingsdata inkluderer bank-/betalingskontooplysninger samt oplysninger, der vedrører en transaktion, f.eks. valuta, placering, beløb/værdi, klient-IP, bruger-ID, token.

g) Transaktions- og brugsdata genereret gennem din brug af vores tjenester (f.eks. spil) og inkluderer betalinger til og fra dig (indbetalinger, udbetalinger, mislykkede indbetalinger og tilbageførte udbetalinger) og andre detaljer om tjenester, du har købt hos os (f.eks. spil, indsatser (rigtige og bonus), gevinster), dato og klokkeslæt for transaktionerne, kontosaldi (bonus og rigtige), brugte bonusser (konvertering og fortabelse), bonusomsætning, bonussaldo, brugte kanaler, transaktionsspil, der er spillet, sprog, land, kontosaldi.

h) Log ind-data inkluderer internetprotokoladresse (IP-adresse), dine logins (første login, sidste login, sidste mislykkede login), varighed af logins, browsertype og -version, tidszoneindstilling og placering, browser-plugin-typer og -versioner, operativsystem og platform og anden teknologi på de enheder, du bruger til at få adgang til vores tjenester.

i) Profildata inkluderer interne noter til din konto, interesser, præferencer, feedback, information om begivenheder, som du har deltaget i; dine præferencer for, om du ønsker at deltage i begivenheder, og hvilken type begivenheder du foretrækker; eventuelle bonus-/cashback-aftaler eller bonuspræferencer, du har fået tilbudt eller draget fordel af; om du har modtaget gaver, og dine præferencer med hensyn til, hvilken type gaver du gerne vil modtage; dine præferencer med hensyn til kontaktkanaler; information om dine hobbyer og interesser.

j) Konkurrencer og begivenhedsdata inkluderer alle data, der er leveret direkte af dig, som er nødvendige for at deltage i konkurrencer eller for din deltagelse i begivenheder, f.eks. identifikationsdata, kontaktoplysninger og andre data, der er nødvendige for at organisere og lette din deltagelse i enhver begivenhed, herunder men ikke begrænset til reservationer eller andre logistiske arrangementer.

k) Markedsføringskommunikationsdata inkluderer dine præferencer for at modtage markedsføring fra os (tilmelding/framelding) samt dine kontakt- og registreringsdata.

l) Andre kommunikationsdata genereret som en del af kommunikationen med os (via optagede opkald, chats, e-mails eller SMS), som kan omfatte forskellige data, f.eks. netværkskommunikationsdata, indhold af kommunikationen, herunder dine intentioner, interesser, klager, præferencer samt intern kommunikation og noter.

m) Analysedata inkluderer forskellige data, der genereres med hensyn til din brug af vores hjemmeside og tjenester, f.eks. dit spiller-ID, sprog, placering, browserdata, brugte kampagner, brugte kanaler, enhed, betalingsudbyder, transaktions- og brugsdata og i tilfælde af online erhvervelsesanalyser også besøgte sider, klikkede postkort, rulledybde. Visse oplysninger indsamles ved hjælp af cookies og/eller lignende sporingsteknologi - se afsnittet "Cookies" nedenfor. Spiller-ID i kombination med andre ikke-personlige data, der genereres fra din aktivitet, behandles også på baggrund af legitim interesse for at træne maskinlæringsmodeller. Disse data behandles og opbevares adskilt fra alle spillerprofildata og bruges ikke til at træffe specifikke beslutninger, der kan påvirke dig.

n) Visuelle billeddata (både videoer og fotografier), der vedrører enkeltpersoner, kan blive optaget, mens de deltager i begivenheder, der afholdes af os, vores partnere eller samarbejdspartnere, samt ved offentlige og private begivenheder, hvor vi er til stede, herunder men ikke begrænset til de begivenheder, der sponsoreres af, rapporteres af eller på anden måde er forbundet med os. Brugen af sådanne billeder vil altid være underlagt dine rettigheder, herunder at trække samtykke tilbage eller gøre indsigelse mod denne behandling, alt efter hvad der er relevant.

2.3. Data fra forskellige kilder

2.3.1. Vi indsamler oplysninger til hvidvaskning af penge/terrorfinansiering (AML/CFT) om spillerens baggrund fra åbne offentlige kilder, hvor disse er tilgængelige, og behandlingen er tilladt i henhold til lovgivningen og/eller fra tredjepartsleverandører (private virksomheder, der primært arbejder med offentlige kilder), herunder, alt efter hvad der er relevant i dit område, Dow Jones, Bisnode, Transunion International UK Limited, Schufa (disse kontroller vil ikke have negativ indflydelse på din kreditvurdering), GBG Group, Mitek, og som inkluderer information om, hvorvidt spilleren er en politisk eksponeret person, og om der er blevet pålagt internationale og/eller økonomiske sanktioner, og/eller information om ejerskab af virksomheder eller ejendomme, domstolsafgørelser og/eller insolvens og skatteoplysninger, for så vidt dette er juridisk påkrævet eller tilladt i dit område med henblik på at fastlægge kilden til midler og formuekilden under AML-risikoovervågning og due diligence-processen. Derudover indsamles baggrundsoplysninger ved hjælp af såkaldte OSINT-analyser (Open-Source Intelligence) fra offentligt tilgængelige kilder (f.eks. Google-søgning, alle sociale medietjenester som Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn samt andre tjenester eller websteder). Automatiserede dataindsamlingsmetoder kan anvendes.

2.3.2. For at overholde vores juridiske forpligtelser, der stammer fra gældende lovgivning og licensbetingelser, indsamler vi, når det er relevant, selvudelukkelsesdata også fra andre licenserede spiloperatører, der tilhører samme koncern som den dataansvarlige. Ligeledes bruger den dataansvarlige til de samme formål selvudelukkelsesdata indsamlet med hensyn til andre brands, som den dataansvarlige driver sin licenserede spilvirksomhed under.

2.3.3. Hvis en spiller er registreret hos et nationalt selvudelukkelsesregister (herunder uden begrænsning ROFUS, spelpaus.se, RUA), modtages visse selvudelukkelsesdata også fra et sådant register. Især oplysninger om, hvorvidt du er/ikke er selvudelukket. Disse oplysninger modtages, når du logger ind. Registrering i et sådant register betyder, at du ikke kan registrere dig hos den dataansvarlige, og at du ikke vil kunne logge på din medlemskonto. Du vil heller ikke modtage kommercielle meddelelser rettet til dig personligt.

2.3.4. Profildata (hobbyer, interesser) samt offentlige interaktioner på sociale medier, der er relateret til eller relevante for den dataansvarliges tjenester, indsamles også ved søgning eller gennem analyse af offentligt tilgængelige kilder som Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram, Google-søgning.

2.3.5. For at forhindre og opdage svindel og misbrug af vores systemer (f.eks. brug af VPN) hentes og behandles visse log ind-data, f.eks. IP-adresse, enhedsmodel/type, browseroplysninger, operativsystem og enhed eller andre identifikationsdata, af os ved hjælp af en tredjepartsleverandør af software til bedrageriopdagelse.

2.3.6. I forbindelse med vores sportsbook-produkt modtager vi oplysninger om dit sportsrisikosegment (sportsrisikodata) fra vores sportsbook-udbydere Da vores sportsbook-udbydere ikke modtager en spillers rigtige navn eller e-mailadresse og ikke behandler personoplysninger om spillere på en identificeret basis, men kun transaktions- og brugsdata i pseudonymiseret format, bedes du kontakte os, hvis du har spørgsmål til, hvordan vores sportsbook-udbydere behandler dine personoplysninger, eller hvis du ønsker at udøve nogen af dine rettigheder som registreret.

2.3.7. For at forenkle tilmeldingsprocessen kan en separat proces, f.eks. i) BankID eller lignende, ii) Facebook Connect, iii) Google Sign-In, iv) Apple Pay, v) Trustly eller vi) en lignende Pay N Play-mulighed, bruges som kilde til identifikation og verifikation. Hvis en sådan proces bruges, når tilladelsen til adgang og de nødvendige oplysninger er givet af dig ved tilmelding, føres personoplysninger (registrerings- og kontaktoplysninger) automatisk til spillerprofilen fra tredjepartskilden for at lette din registrering. Sådanne data bruges som yderligere specificeret i denne privatlivspolitik.

2.4. SÆRLIGE KATEGORIER AF PERSONOPLYSNINGER

Vi indsamler ikke særlige kategorier af personoplysninger om dig (dette inkluderer oplysninger om din race eller etniske oprindelse, religiøse eller filosofiske overbevisninger, sexliv, seksuelle orientering, politiske holdninger, fagforeningsmedlemskab, oplysninger om dit helbred og genetiske og biometriske data). Ud fra vores erfaring kan vi dog ikke udelukke, at særlige kategorier af personoplysninger kan blive behandlet under din deltagelse i en begivenhed, afhængigt af begivenhedens art og dine specifikke behov, f.eks. sundhedsoplysninger relateret til dine kost- og tilgængelighedskrav. I sådanne tilfælde vil vi bede om dit udtrykkelige samtykke til behandling af sådanne data. Vi kan heller ikke udelukke muligheden for, at der er tilfælde, hvor du efter eget skøn sender os særlige kategorier af personoplysninger i kommunikation med os.

Derudover kan der i forbindelse med vores brugertilmeldings- og loginprocesser samt dokumentverifikationsprocesser være situationer, hvor tredjeparter, der interagerer med vores app eller portal (f.eks. dit enheds operativsystem eller tredjepartsverifikationsværktøjer, der er godkendt af os), på baggrund af dit valgfri samtykke kan indsamle dine biometriske data (særlig kategori af data) for at verificere din identitet og eventuelle dokumenter, du måtte have uploadet. Medmindre disse processer er udtrykkeligt krævet i henhold til lovgivningen, vil du, hvis du beslutter dig for ikke at give dit samtykke til ovenstående behandling af biometriske data, stadig kunne tilmelde dig manuelt og logge ind og verificere din dokumentation uden at dele biometriske data. Vi gemmer ikke selv biometriske data, da vi kun modtager et 'succesfuldt' eller 'afvist' tilmeldings-, login- eller matchningsresultat fra tredjeparten.

Bemærk venligst, at selvom ID-kort behandles af os, behandles billeder, der er indeholdt deri, ikke på en måde, der tillader eller bekræfter et unikt identifikationsmatch. Derfor skal sådanne data ikke betragtes som biometriske data.

2.5. HVIS DU IKKE AFGIVER PERSONOPLYSNINGER

Når vi er forpligtet til at indsamle personoplysninger i henhold til lovgivningen eller i henhold til en kontrakt, vi har med dig, og du ikke afgiver disse data, når du bliver bedt om det, kan vi muligvis ikke opfylde den kontrakt, vi har eller forsøger at indgå med dig (f.eks. for at levere vores tjenester til dig).

2.6. BRUGERNAVN

Sørg for, at dit brugernavn ikke indeholder personligt identificerbare oplysninger, da brugernavnet deles med visse partnere, og i forbindelse med deling af brugernavnet betragtes dette ikke separat som personoplysninger. Kontakt os, hvis dit brugernavn indeholder dine personligt identificerbare data, så vi kan træffe passende foranstaltninger for at beskytte dine data og guide dig til, hvordan du ændrer brugernavnet.

3. HVORFOR OG HVORDAN VI BRUGER DINE PERSONOPLYSNINGER

Vi bruger kun dine personoplysninger, når loven tillader os det. Oftest bruger vi dine personoplysninger under følgende omstændigheder:

3.1. For at give dig mulighed for at deltage i spil og for at levere yderligere tjenester til dig:

For at give dig adgang til og brug af hjemmesiden

Af juridiske og regulatoriske årsager, for at overholde vores juridiske forpligtelser og licensbetingelser, f.eks. hvidvaskning af penge og ansvarligt spil

Til identifikations- og verifikationsformål

For at forhindre og opdage ulovlig eller svigagtig adfærd

til formål, der udgør en legitim interesse for den dataansvarlige eller med dit samtykke, vedrørende direkte markedsføring af egne lignende varer og tjenester via elektronisk post som angivet nedenfor; og

til formål, der udgør en legitim interesse for den dataansvarlige eller med dit samtykke, vedrørende direkte markedsføring via liveoptagede opkald eller postforsendelser som angivet nedenfor

til analyseformål

3.2. Detaljerede formål og retsgrundlag

3.2.1 Vi har nedenfor i tabelform beskrevet de mulige måder, hvorpå vi planlægger at bruge dine personoplysninger, samt hvilke retsgrundlag vi støtter os til for at gøre dette. Vi har også angivet vores legitime interesser, hvor det er relevant. Bemærk venligst, at vi kan behandle dine personoplysninger af mere end ét lovligt grundlag afhængigt af det specifikke formål, hvortil vi bruger dine data. Kontakt os venligst, hvis du har brug for oplysninger om det specifikke retsgrundlag, vi støtter os til for at behandle dine personoplysninger, hvor mere end ét grundlag er angivet i nedenstående tabel.

3.2.2. Bemærk venligst, at nedenstående tabel indeholder generelle oplysninger om de personoplysninger, vi behandler. Visse datakategorier og/eller formål kan variere i forskellige jurisdiktioner og/eller for forskellige brands, under hvilke den dataansvarlige leverer sine tjenester. Kontakt os venligst, hvis du har brug for yderligere oplysninger om det specifikke formål med behandlingen eller datakategorien i din jurisdiktion.

Private Policy

3.3. DIREKTE MARKEDSFØRING

3.3.1. I overensstemmelse med gældende lovgivning (herunder lokale bestemmelser) og på baggrund af vores legitime interesser og/eller dit samtykke kan den dataansvarlige fra tid til anden informere dig om sine egne lignende produkter eller tjenester (herunder uden begrænsning vores nye tjenester og kampagner, bonusser og tilbud, oplevelser) og dem, der vedrører andre brands, der tilhører koncernen, alt efter hvad der er relevant, via:

elektronisk post (herunder e-mail, SMS eller instant messaging),

sociale medier,

liveoptagede opkald,

postforsendelser,

push-notifikation (desktop og/eller app).

Når den dataansvarlige støtter sig til legitim interesse, giver den dig mulighed for at modsætte dig sådan direkte markedsføring, når du tilmelder dig vores websted.

Når den dataansvarlige støtter sig til samtykke, kan samtykket gives af dig, når du tilmelder dig eller bruger tjenesterne på vores websted.

I begge tilfælde kan du, hvis du ikke længere ønsker at modtage direkte markedsføring, nemt framelde dig til enhver tid og gratis, alt efter hvad der er relevant, ved at:

aktivere det relevante link i slutningen af en elektronisk meddelelse,

kontakte os via vores kommunikationskanaler,

informere den, der ringer op (i tilfælde af telefonopkald),

ændre dine indstillinger i din profil,

ændre dine apptilladelsesindstillinger på din enhed, tredjepartswebsteder eller applikationer (f.eks. sociale medier), hvor modtagelse af markedsføring er aktiveret og styres på sådanne systemer.

3.3.2. Bemærk venligst, at selvom du gør indsigelse mod at modtage direkte markedsføringsmateriale, kan vi fra tid til anden stadig have brug for at sende dig vigtige meddelelser, som du ikke kan framelde dig.

3.3.3. Fra tid til anden kan vi gennemføre undersøgelser eller bede spillere om at bedømme deres oplevelse hos os for at forbedre vores service. Du kan dog beslutte, om du vil deltage i disse undersøgelser, og du har ret til at gøre indsigelse mod at blive kontaktet til disse formål.

4. OPBEVARING AF DINE OPLYSNINGER

Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for at opfylde de formål, som vi indsamlede dem til, herunder for at opfylde eventuelle juridiske, regnskabsmæssige eller rapporteringsmæssige krav.

Kriterierne, som vi bruger til at afgøre, hvad der er 'nødvendigt', afhænger af arten af de pågældende personoplysninger. Vores normale praksis er at afgøre, om der findes specifikke EU- og/eller nationale love (f.eks. licenskrav, skatte- eller selskabslovgivning), der tillader eller endda forpligter os til at opbevare visse personoplysninger i en periode (i hvilket tilfælde vi vil opbevare personoplysningerne i den maksimale periode, der er angivet i en sådan lov), og hvis ikke, om der er love og/eller kontraktbestemmelser, der kan påberåbes mod os af dig og/eller tredjeparter, og i bekræftende fald, hvad forældelsesfristerne for sådanne handlinger er. I sidstnævnte tilfælde opbevarer vi alle relevante personoplysninger, som vi måtte have brug for for at forsvare os mod eventuelle krav, anfægtelser eller andre sådanne handlinger fra dig og/eller tredjeparter.

Vi opbevarer typisk dine personoplysninger i højst ti år efter lukning af din konto. Når denne periode er udløbet, eller hvis dine personoplysninger ikke længere er nødvendige for os, selv før udgangen af denne opbevaringsperiode, vil vi slette eller anonymisere de relevante personoplysninger på sikker vis.

Der er dog nogle undtagelser fra denne opbevaringsperiode, nemlig:

Hvis du er permanent udelukket fra en af vores tjenester, opbevarer vi disse oplysninger på ubestemt tid.

Hvis du er under efterforskning, eller hvis vi har identificeret mulig svigagtig eller anden kriminel aktivitet, kan vi opbevare dine personoplysninger i længere tid og efter behov for at samarbejde med de relevante myndigheder.

Hvis der er en juridisk tvist, vil vi opbevare dine personoplysninger i mindst hele tvistens varighed og som det måtte være nødvendigt for at forsvare vores rettigheder i et eventuelt senere krav eller en senere sag, der udspringer af samme sag.

På grund af spillemyndighedernes begrænsninger vedrørende brug af flere konti må spillere kun oprette og bruge én konto pr. brand på dataansvarliges system (i henhold til vores vilkår og betingelser). Så længe vi opbevarer alle spillerens personoplysninger til de ovennævnte formål, kan spilleren derfor, efter en lukning, kun genåbne sin eksisterende konto, forudsat at kontoen er berettiget til åbning.

Yderligere oplysninger om opbevaringsperioder for forskellige aspekter af dine personoplysninger findes i vores opbevaringspolitik, som du kan anmode om ved at kontakte os.

5. MODTAGERE AF DINE PERSONOPLYSNINGER

5.1. Da dataansvarliges forretningspartnere, leverandører eller tjenesteudbydere er ansvarlige for visse dele af den overordnede funktion eller drift af hjemmesiden, spillene og andre tjenester, behandles personoplysninger også af dem til de ovennævnte formål på vegne af dataansvarlige.

Vi kræver, at alle tredjeparter respekterer sikkerheden af dine personoplysninger og behandler dem i overensstemmelse med loven. Vi tillader ikke vores tredjepartstjenesteudbydere at bruge dine personoplysninger til egne formål, medmindre dette er tilladt eller påkrævet ved lov, og vi tillader dem kun at behandle dine personoplysninger til specifikke formål og i overensstemmelse med vores instruktioner efter grundig kontrol af disse partnere og på baggrund af strenge databehandleraftaler, hvis det er nødvendigt.

5.1.1. Oplysninger om kategorier af modtagere af personoplysningerne

Spiludbydere med henblik på levering af spil

Sportsudbydere med henblik på levering af sportsvæddemål og risikostyring (hovedsagelig transaktions- og brugsdata i pseudonymiseret form)

Betalingstjenesteudbydere til at udføre betalingstransaktioner (indbetalinger og udbetalinger) med henblik på at forebygge svig og muliggøre overholdelse af hvidvaskningsforpligtelser

Marketingleverandører, herunder sociale medieplatforme og andre forretningspartnere, til at udføre marketingaktiviteter, såsom: reklamekampagner, optimering, markedsanalyse og research på vegne af Controlleren

Tjenesteudbydere med henblik på indholdsproduktion til markedsførings- og reklameformål på vegne af dataansvarlige

Marketingkonsulenter til at yde marketingrådgivning til dataansvarlige

Tjenesteudbydere, der teknisk muliggør kommunikation med dig (via e-mail, chat, SMS, telefon)

Tekniske leverandører til at understøtte funktionen af hjemmesiden og vores tekniske systemer (både front-end og back-end)

Tekniske administratorer af databasen til at opretholde databasefunktionen

Hvidvaskningsleverandører, der leverer og/eller behandler visse data med henblik på at overholde vores hvidvaskningsforpligtelser

Tjenesteudbydere vedrørende vores organisation og booking af e-mails, rejser og/eller levering af gaver i forbindelse med vores loyalitetsprogram

Cloud-tjenesteudbydere til levering af cloud-baserede tjenester, såsom lagring eller hosting af bestemt software

Tjenesteudbydere med henblik på dataanalyse og/eller business intelligence, herunder data, der kan behandles ved hjælp af cookies og/eller lignende sporingsteknologi i overensstemmelse med vores cookiepolitik

Kreditvurderingsbureauer, bureauer til bekæmpelse af svig, bureauer til bekæmpelse af hvidvask af penge til bekæmpelse og kontrol af svig i forbindelse med behandlingen af din medlemskonto og tilhørende transaktioner

Virksomheder inden for koncernen for at levere visse tjenester/support til dataansvarlige funktioner

Professionelle rådgivere, herunder advokater, bankfolk, revisorer og forsikringsselskaber, der yder rådgivning, bank-, juridiske, forsikrings- og regnskabsmæssige tjenester.

5.2. Autoriseret videregivelse: Hvis du mistænkes for at have overtrådt vores vilkår og betingelser eller gældende lovgivning (f.eks. hvis vi har mistanke om, at der kan være begået en forbrydelse), eller med henblik på at forhindre, opdage eller undertrykke svig eller anden kriminel aktivitet, eller når det er nødvendigt for din egen beskyttelse og vitale interesser, har Controlleren ret til at:

videregive dine personoplysninger til de relevante statslige eller offentlige myndigheder;

dele dine personoplysninger med de relevante spillemyndigheder og andre relevante organer, f.eks. Sports Integrity Agencies eller relaterede foreninger, hvor dette er tilladt i henhold til lovgivningen;

dele dine personoplysninger med relevante retshåndhævende og/eller kriminalitetsundersøgende organer eller organisationer og bistå disse med enhver form for undersøgelse af dine handlinger;

besvare enhver stævning eller kendelse fra en domstol eller lignende officiel anmodning om personoplysninger.

Hvis nationale love, der fastsætter registre over selvudelukkelse, kræver meddelelse, videregivelse eller ajourføring af data om selvudelukkelse, er Controlleren forpligtet til straks at meddele den myndighed, der er ansvarlig for et sådant register, alle data og oplysninger som fastsat i den gældende retlige ramme, f.eks. oplysninger om spillere, der har besluttet at benytte sig af selvudelukkelsesværktøjer, samt spillere, der har valgt efterfølgende at genaktivere spillekontoen.

5.3. Koncernselskaber/andre brands til ansvarligt spil

Dine oplysninger, navnlig selvudelukkelsesdata, deles, når det er relevant, også med andre selskaber inden for samme koncern med henblik på at overholde juridiske forpligtelser og/eller vores licensbetingelser. Ligeledes deler Controlleren af samme årsager dine selvudelukkelsesdata med andre brands, som den driver sine spilleaktiviteter under.

5.4. Koncernselskaber/andre brands til hvidvaskningsformål

Dine oplysninger, f.eks. identifikations- og verifikationsdata, transaktions- og brugsdata, registreringsdata og kontaktoplysninger, deles, når det er relevant, mellem forskellige brands, som Controlleren driver sine spilleaktiviteter under, med henblik på at overholde juridiske forpligtelser.

5.5. Koncernselskaber/andre brands og tredjeparter til forebyggelse af svig og etablering, udøvelse eller forsvar af retskrav

Dine oplysninger, herunder eventuelt identifikations- og verifikationsdata, transaktions- og brugsdata, registreringsdata, kontaktoplysninger og login-data, deles med henblik på at forhindre, opdage eller undertrykke svig med andre koncernselskaber/brands, som Controlleren driver sine spilleaktiviteter under, samt med tredjepartsværktøjer og -udbydere til bekæmpelse af svig. Derudover kan Controlleren, med forbehold af sine legitime interesser og i det omfang, det er tilladt i henhold til lovgivningen, dele og indhente oplysninger via andre koncernselskaber og tredjeparter med henblik på at etablere, udøve eller forsvare retskrav.

5.6. OMSTRUKTURERING AF VIRKSOMHEDEN

Tredjeparter, herunder alle virksomheder, der tilhører samme koncern som Controlleren, til hvem vi vælger at sælge, overføre eller fusionere dele af vores virksomhed, vores aktiver eller aktiviteter, eller som følge af omstrukturering. Vi kan også forsøge at erhverve andre virksomheder eller fusionere med dem. Hvis der sker en ændring i vores virksomhed, kan de nye ejere bruge dine personoplysninger på samme måde som beskrevet i denne privatlivspolitik.

6. INTERNATIONALE OVERFØRSLER

Nogle af vores leverandører og partnere er etableret uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), så deres behandling af dine personoplysninger vil indebære en overførsel af data uden for EØS.

Når vi overfører dine personoplysninger til lande uden for EØS, sikrer vi, at der ydes et tilsvarende niveau af beskyttelse ved at sikre, at mindst en af følgende sikkerhedsforanstaltninger er gennemført:

Overførsel af dine personoplysninger sker til lande, territorier eller i henhold til ordninger eller mekanismer, som Europa-Kommissionen har vurderet at sikre et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau for personoplysninger.

Når vi bruger tjenesteudbydere, der ikke er omfattet af en mekanisme for tilstrækkelig beskyttelse, sørger vi for, at der træffes yderligere sikkerhedsforanstaltninger og foranstaltninger efter behov (herunder ved at indgå specifikke kontrakter, der er godkendt af Europa-Kommissionen).

Kontakt os venligst, hvis du ønsker yderligere oplysninger om den specifikke mekanisme, som vi bruger, når vi overfører dine personoplysninger til lande uden for EØS.

7. DATASIKKERHED

Vi har indført passende sikkerhedsforanstaltninger for at forhindre, at dine personoplysninger går tabt, bliver brugt eller tilgået på uautoriseret vis, ændret eller videregivet ved et uheld. For at overholde den gældende databeskyttelseslovgivning sikrer forskellige tekniske kontroller, at data og oplysninger altid er krypteret under transmission og lagring ved hjælp af branchestandardiserede krypteringsteknikker på alle andre tidspunkter. Dette sikrer fortrolighed og integritet på alle tidspunkter. På organisationsniveau er håndteringen af alle oplysninger underlagt vores omfattende informationssikkerhedspolitikker. Dette suppleres af et program for bevidsthed om informationssikkerhed, der er specifikt udarbejdet med henblik på at sikre, at vi anvender bedste praksis inden for sikkerhed, når det drejer sig om håndtering af oplysninger.

Derudover begrænser vi adgangen til dine personoplysninger til de medarbejdere, agenter, leverandører og andre tredjeparter, der har et forretningsmæssigt behov for at kende til dem. De behandler kun dine personoplysninger efter instruks fra os eller i henhold til et retsgrundlag samt deres tavshedspligt.

Vi har indført procedurer til håndtering af enhver mistanke om brud på persondatasikkerheden og underretter dig og enhver relevant tilsynsmyndighed om et brud, når vi er retligt forpligtet til at gøre det.

8. DINE RETTIGHEDER I HENHOLD TIL DATABESKYTTELSESLOVGIVNINGEN

8.1. DIN RET TIL INDSIGT

Du kan til enhver tid med rimelige mellemrum anmode os om at bekræfte, om vi behandler personoplysninger om dig, og hvis det er tilfældet, har du ret til at få indsigt i disse personoplysninger og følgende oplysninger:

Hvilke personoplysninger vi har om dig

Hvorfor vi behandler dem

Hvem vi videregiver dem til

Hvor længe vi har til hensigt at opbevare dem (hvis det er muligt)

Om vi overfører dem til udlandet, og hvilke sikkerhedsforanstaltninger vi træffer for at beskytte dem

Hvilke rettigheder du har

Hvordan du kan indgive en klage

Hvor vi har dine personoplysninger fra

Om vi har foretaget automatiseret beslutningstagning (herunder profilering) samt relaterede oplysninger.

For at lette udøvelsen af denne ret har vi udviklet funktionen "Download mine data", som er en selvbetjeningsfunktion, der giver dig mulighed for at anmode om dine data direkte ved at aktivere denne funktion fra din profil. Når du aktiverer denne funktion, får du udleveret en kopi af alle dine transaktionsdata og et udtømmende resumé af alle datakategorier, deres kilder og modtagere, alle behandlingsoperationer, formålene hermed og de gældende opbevaringsperioder. Hvis denne funktion ikke understøttes på et af vores brands eller på anden måde ikke er tilgængelig, eller hvis du har brug for yderligere forklaringer eller oplysninger vedrørende dine personoplysninger, kan du alternativt sende din anmodning til: sar@leovegas.com. Efter en sådan anmodning giver vi dig (uden at dette berører andres, herunder vores egne, rettigheder og frihedsrettigheder) sådanne yderligere oplysninger og/eller en kopi af de personoplysninger, der behandles, inden for en måned (eller en kortere frist, hvis loven kræver det) fra modtagelsen af anmodningen, idet denne frist kan forlænges med yderligere to måneder, hvis det er nødvendigt under hensyntagen til anmodningernes kompleksitet og antal. Vi underretter dig om en sådan forlængelse inden for den krævede tidsramme sammen med årsagerne til forsinkelsen.

8.2. RETTEN TIL BERIGTIGELSE

Selvom vi gør alt, hvad der er rimeligt, for at holde dine personoplysninger opdaterede, bedes du venligst omgående at underrette os om eventuelle ændringer. Med hensyn til din adresse og dit telefonnummer kan du underrette os om ændringen ved at ændre din profil. Hvis ændringen vedrører data, der ikke kan ændres ved at ændre din profil, bedes du kontakte os. Du har ret til at anmode os om at berigtige unøjagtige personoplysninger og at fuldføre ufuldstændige personoplysninger om dig. Vi kan forsøge at verificere nøjagtigheden af dataene, før vi berigtiger dem.

8.3. RETTEN TIL SLETNING ("RETTEN TIL AT BLIVE GLEMT")

Du har ret til at anmode os om at slette dine personoplysninger, og vi vil efterkomme dette uden unødig forsinkelse, men kun hvis:

personoplysningerne ikke længere er nødvendige til de formål, hvortil de blev indsamlet, eller

du har trukket dit samtykke tilbage (i de tilfælde, hvor vi behandler oplysningerne på grundlag af dit samtykke), og vi ikke har andet retsgrundlag for at behandle dine personoplysninger, eller

du med held har gjort din indsigelsesret gældende (som forklaret nedenfor), eller

dine personoplysninger er blevet behandlet ulovligt, eller

der findes en retlig forpligtelse til at slette dataene, som vi er underlagt, eller

der foreligger særlige omstændigheder i forbindelse med visse børns rettigheder.

Vi er under alle omstændigheder ikke retligt forpligtet til at efterkomme din anmodning om sletning, hvis behandlingen af dine personoplysninger er nødvendig:

for at overholde en retlig forpligtelse, som vi er underlagt (herunder, men ikke begrænset til, vores dataopbevaringsforpligtelser), eller

for at etablere, udøve eller forsvare retskrav.

Der findes andre retsgrundlag, der giver os ret til at afslå anmodninger om sletning, selvom de to ovenstående tilfælde er de mest sandsynlige grunde til, at vi kan afvise sådanne anmodninger.

Du kan anmode om sletning af data ved at følge disse trin:

Kontakt os.

Luk din konto ved at bruge menuen "Min konto".

Send en anmodning til privacy@leovegasgroup.com for at fuldføre processen.

Efter din anmodning vil personoplysninger, der stadig er relevante for at opfylde vores juridiske forpligtelser eller er nødvendige for at forsvare vores juridiske rettigheder, blive opbevaret i en maksimal periode på 10 år, som yderligere beskrevet i afsnit 4 i denne privatlivspolitik. Alle andre data vil blive slettet eller anonymiseret, når de ikke længere er nødvendige.

8.4. RETTEN TIL BEGRÆNSNING AF BEHANDLING

Du har ret til at anmode os om at begrænse (dvs. opbevare, men ikke viderebehandle) dine personoplysninger, men kun hvis:

Nøjagtigheden af dine personoplysninger anfægtes (se retten til berigtigelse ovenfor) i en periode, der giver os mulighed for at verificere nøjagtigheden af personoplysningerne, eller

Behandlingen er ulovlig, og du modsætter dig sletning af dine personoplysninger, eller

Vi ikke længere har brug for personoplysningerne til de formål, hvortil de blev indsamlet, men du har brug for personoplysningerne for at etablere, udøve eller forsvare retskrav, eller

Du har gjort din indsigelsesret gældende, og verificeringen af vores legitime grunde til at tilsidesætte din indsigelse ikke er afsluttet.

Efter din anmodning om begrænsning må vi, bortset fra opbevaring af dine personoplysninger, kun behandle dine personoplysninger:

Hvis vi har dit samtykke, eller

For at etablere, udøve eller forsvare retskrav, eller

For at beskytte en anden fysisk eller juridisk persons rettigheder, eller

Af hensyn til vigtige samfundsinteresser.

Du kan anmode om begrænsning ved at kontakte os.

8.5. RETTEN TIL DATAPORTABILITET

Du har ret til at anmode os om at udlevere dine personoplysninger (som du har givet os) til dig i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæs bart format, eller (hvis det er teknisk muligt) at få dem "porteret" direkte til en anden dataansvarlig, forudsat at dette ikke krænker andres rettigheder og frihedsrettigheder. Denne ret gælder kun, hvis:

Behandlingen er baseret på dit samtykke eller på opfyldelse af en kontrakt med dig, og

Behandlingen foretages automatisk.

Du kan i vid udstrækning udøve denne ret ved at aktivere funktionen "Download mine data" i din profil. For enhver anmodning, der går ud over de leverede data, eller hvis du ønsker, at vi skal hjælpe dig med den faktiske overførsel af sådanne data til en anden operatør, bedes du kontakte os.

Hvis du spiller hos en anden spiloperatør og ønsker at få dine data "porteret" til os, bedes du kontakte os. Bemærk venligst i denne forbindelse, at du uanset udnyttelse af retten til dataportabilitet stadig forventes at give alle registrerings- og kontaktoplysninger på grund af kravene i vores registreringsprocedure for spillere.

8.6. RETTEN TIL INDSIGELSE MOD BESTEMT BEHANDLING

I de tilfælde, hvor vi behandler dine personoplysninger med henblik på at udføre en opgave i samfundets interesse, eller når behandlingen er nødvendig for at forfølge vores eller en tredjeparts legitime interesser (herunder som angivet i tabellen i punkt 3.2 ovenfor), har du ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger.

Når dine data behandles til direkte markedsføringsformål, har du til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger, herunder profilering i det omfang, det er relateret til sådan direkte markedsføring.

For at undgå enhver tvivl gælder denne generelle ret til indsigelse ikke, når vi behandler dine personoplysninger, når dette er nødvendigt for at opfylde en kontrakt, når det er nødvendigt for at overholde en retlig forpligtelse, som vi er underlagt, eller når behandlingen er nødvendig for at beskytte dine eller en anden fysisk persons vitale interesser.

Med hensyn til direkte markedsføring af vores egne varer og tjenester, herunder relateret profilering, kan du til enhver tid gøre indsigelse mod sådan behandling ved at kontakte os eller ved at vælge dine præferencer på din kontoprofil – siden Indstillinger.

8.7. RETTEN TIL AT TRÆKKE SAMTYKKE TILBAGE (NÅR VI BEHANDLER DINE DATA PÅ GRUNDLAG AF SAMTYKKE)

I de tilfælde, hvor vi behandler personoplysninger på grundlag af dit samtykke (som vi aldrig vil formode, men som vi skal have indhentet på en klar og tydelig måde fra dig), HAR DU RET TIL AT TRÆKKE DIT SAMTYKKE TILBAGE PÅ ETHVERT TIDSPUNKT, og dette på samme måde, som du har givet det til os.

Hvis du udøver din ret til at trække dit samtykke tilbage, undersøger vi, om der på det tidspunkt findes et alternativt retsgrundlag for at behandle dine personoplysninger (f.eks. på grundlag af en retlig forpligtelse, som vi er underlagt), hvor vi ville være retligt berettigede (eller endda forpligtede) til at behandle dine personoplysninger uden at have brug for dit samtykke, og hvis det er tilfældet, underretter vi dig om dette.

Når vi anmoder om sådanne personoplysninger, kan du altid afslå at give dem. Hvis du afslår at give os nødvendige data, som vi har brug for for at levere de ønskede tjenester, kan vi muligvis ikke levere dig disse tjenester (især hvis samtykke er det eneste retsgrundlag, der er tilgængeligt for os).

Bare for at præcisere: Samtykke er ikke det eneste grundlag, der giver os tilladelse til at behandle dine personoplysninger (som angivet i tabellen i punkt 3.2 ovenfor er der forskellige grundlag, som vi støtter os til, når vi behandler dine personoplysninger til specifikke formål).

8.8. RETTEN TIL AT INDGIVE EN KLAGE

Du har også ret til at indgive klager til den relevante databeskyttelsestilsynsmyndighed. Da vores primære EU-virksomhed er etableret i Malta, er vores førende tilsynsmyndighed den maltesiske databeskyttelseskommissær (IDPC). Vi beder dig venligst om først at forsøge at løse eventuelle problemer, du måtte have med os (selvom du, som nævnt ovenfor, til enhver tid har ret til at kontakte den kompetente myndighed).

8.9. HVAD VI KAN HAVE BRUG FOR FRA DIG

Når du udøver dine rettigheder ved at kontakte os, kan vi blive nødt til at anmode om specifikke oplysninger fra dig for at hjælpe os med at bekræfte din identitet og sikre din ret til at få adgang til dine personoplysninger (eller til at udøve enhver af dine andre rettigheder). Dette er en sikkerhedsforanstaltning for at sikre, at personoplysninger ikke videregives til personer, der ikke har ret til at modtage dem. Vi kan også kontakte dig for at anmode om yderligere oplysninger vedrørende din anmodning for at fremskynde vores svar.

8.10. SVARFRIST

Vi bestræber os på at besvare alle legitime anmodninger inden for en måned (medmindre en kortere frist er påkrævet i henhold til loven). I nogle tilfælde kan det tage os længere tid end en måned, hvis din anmodning er særlig kompleks, eller du har indgivet flere anmodninger. I så fald underretter vi dig og holder dig opdateret.

8.11. FORSKELLIGE BRANDS

Dataansvarlig driver også sin spillevirksomhed under andre brands og varemærker. For at kunne udøve dine rettigheder som beskrevet ovenfor og for at sikre klarhed og læsbarhed i vores svar vil vi indledningsvis efterkomme anmodninger vedrørende data behandlet under det brand, hvorfra anmodningen stammer. Hvis du ønsker, at dine anmodninger skal efterkommes med hensyn til alle de brands, som dataansvarlig driver virksomhed under, skal du sørge for at gøre opmærksom på dette i din anmodning.

9. AUTOMATISERET BEHANDLING - PROFILERING

9.1. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling til ansvarligt spil

Dataansvarlig er i henhold til gældende lovgivning og licensbetingelser forpligtet til at overvåge sine spillere for at identificere personer, der kan have eller være i risiko for at udvikle problemer med deres spil, og interagere med dem for at tilbyde hjælp eller støtte. Med henblik herpå og for at opfylde denne forpligtelse har dataansvarlig, ved at bruge historiske data, der beskriver spilleres adfærd, navnlig visse data om ansvarligt spil, transaktions- og brugsdata og andre kommunikationsdata (navnlig følelser, der anvendes i beskeder), fastlagt regler for, hvem der sandsynligvis lider af ludomani, og derefter træffe relevante foranstaltninger.

Vores tilgang er baseret på klassifikationstræer, fordi de giver mulighed for en klar fortolkning af, hvorfor spillere bliver klassificeret som potentielle ludomaner. På baggrund af data, der beskriver unikke spillere, giver algoritmen os en estimeret sandsynlighed for ludomani. Beslutninger på baggrund af forudsigelsen, og som kan påvirke spillerne, træffes ikke automatisk uden menneskelig indgriben.

9.2. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling til hvidvaskningsformål

Dataansvarlig er i henhold til gældende lovgivning og licensbetingelser forpligtet til at overvåge sine spillere for at identificere potentielt mistænkelige aktiviteter vedrørende hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme. På baggrund af data, der beskriver spilleres adfærd, navnlig transaktions- og brugsdata, foreslår algoritmen en risikoprofil.

Beslutninger på baggrund af forudsigelsen, og som kan påvirke spillerne, træffes ikke automatisk og kræver menneskelig indgriben.

9.3. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling til segmentering af loyalitetsprogrammer

Ved at bruge de historiske data, som spillerne har genereret i løbet af deres første 2 dage, vurderer vi, om du er berettiget til vores loyalitetsprogram. Denne model bruges på nye spillere, og afhængigt af deres engagement i vores tjenester forudsiges deres loyalitetsstatus. Resultatet af modellen er en forudsigelse af, om spilleren vil blive en loyal kunde. Bortset fra køn, land og alder bruger vi ikke personligt identificerbare oplysninger som input i modellen. Beslutninger på baggrund af forudsigelsen, og som kan påvirke spillerne, træffes ikke automatisk uden menneskelig indgriben. Processen er baseret på vores overholdelse af retlige forpligtelser og, med hensyn til loyalitetstilbud, opfyldelsen af vores kontrakt med dig samt dataansvarliges legitime interesse i at levere en tilpasset, kvalitetsbevidst oplevelse og belønne spillernes loyalitet. Du kan gøre indsigelse mod sådan behandling ved at kontakte os eller ændre dine præferencer på din konto.

9.4. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling med hensyn til direkte markedsføringssegmenter

Ved at bruge dine transaktions- og brugsdata, visse registreringsdata såsom køn, land, fødselsdato og din samlede interaktion med vores tjenester, analyserer og etablerer vi forskellige spillersegmenter. Disse segmenter behandles derefter manuelt for at sikre, at vi tilbyder de mest relevante tilbud og bonusser til vores spillere. Disse beslutninger træffes ikke automatisk uden menneskelig indgriben. Processen er baseret på dataansvarliges legitime interesse i at levere en tilpasset, kvalitetsbevidst oplevelse til spillerne og belønne spillernes loyalitet. Du kan gøre indsigelse mod sådan behandling ved at kontakte os eller ændre dine præferencer på din konto.

9.5. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling med hensyn til sportsrisikosegmenter (gælder kun, hvis Sportsbook er tilgængelig)

Dataansvarlig behandler manuelt dine sportsrisikosegmenter, som de er fastlagt af sportsudbyderene. Sportsrisikosegmenterne fastlægges på baggrund af automatiseret profilering foretaget af vores sportsbook-udbydere. De bruger automatiseret behandling til at foreslå en risikoprofil, men denne risikoprofil bekræftes eller ændres af deres personale. I forbindelse med leveringen af sine tjenester bruger vores sportsudbydere automatiseret risikostyringsteknologi til at vurdere risikoen ved bestemte væddemålsaktiviteter. Hvis du forsøger at indgå et væddemål, der falder uden for de parametre, der er knyttet til din risikoprofil, markeres væddemålet til gennemgang af vores sportsbook-udbyderes personale. For at beskytte dine rettigheder og interesser giver vores sportsudbydere dig mulighed for at anfægte enhver beslutning, de træffer om din risikoprofilering, eller at gøre indsigelse mod vores brug af profilering. Kontakt os venligst i denne forbindelse.

9.6. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling med hensyn til spil- eller sportsvæddemålsanbefalinger

Ved at bruge dine transaktions- og brugsdata giver vi dig en liste over spil eller sportsbegivenheder, der passer til din smag og dine præferencer. Systemet bestemmer din affinitet for forskellige spil eller sportsbegivenheder og generaliserer dine præferencer. Ved at rangere de beregnede præferencer udarbejdes en sorteret liste over spil eller sportsbegivenheder, som kan tjene som anbefalinger.

Anbefalingen udarbejdes uden menneskelig indgriben. Processen er baseret på dataansvarliges legitime interesse i at levere en tilpasset, kvalitetsbevidst oplevelse til spillerne.

9.7. Relevante oplysninger om den logik, der ligger til grund for den automatiserede behandling med hensyn til dine interaktioner med os

Med henblik på at forbedre din samlede oplevelse hos os foretager vi automatiseret behandling af dine kommunikationsdata (navnlig de følelser, der anvendes i beskeder) for at identificere anbefalede områder til forbedring af vores tjenester og behovet for specifikke opfølgninger baseret på dine interaktioner med os.

Selvom anbefalingen udarbejdes uden menneskelig indgriben, er beslutningen om at foretage specifikke opfølgninger med spillerne ikke automatiseret. Processen er baseret på dataansvarliges legitime interesse i at levere en kvalitetsbevidst oplevelse til spillerne.

10. COOKIES

Vores websted bruger cookies. For yderligere oplysninger om, hvad cookies er, hvilke cookies vi bruger, hvordan og hvorfor vi bruger cookies, og hvordan du kan kontrollere, hvilke cookies der placeres, bedes du læse vores cookiepolitik.

Vi er desværre ikke tilgængelige i dit område!

Du besøger en version af vores hjemmeside, der ligger uden for dit område.